czwartek, 19 września 2013

Relax! It’s just autumn :)


Przeglądając dzisiaj wasze blogi w poszukiwaniu nowych recenzji, inspiracji itp. trafiłam do Sunshine.
W poście LipcoweLove podzieliła się z nami stronką www.stereomood.com !
Co za cudo!!! Wpisuje jak się czuję i wyskakują świetne kawałki, wielu jeszcze nigdy nie słyszałam, choć nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki.

Poza tym chcę się podzielić z wami kilkoma "wyciszaczami". Po obejrzeniu filmiku Jak radzić sobie z jesienną depresją? zaczęłam przekopywać zakładki aż znalazłam:

  • www.rainymood.com- dźwięk deszczu od zawsze działał na mnie odprężająco, dziś mogę posłuchać go za oknem ;)
  • www.donothingfor2minutes.com- tak samo jak deszcz, działa na mnie morze. Wolę co prawda słuchać w realu (fajnie mieć tak niedaleko nad morze!), jednak w deszczową  pogodę, gdy mój B. pracuje - nie mam możliwości aby się wybrać. 
  • coffitivity.com- czy Wy też lubicie gwar kawiarenek? :) Kojarzy mi się to z przyjazną atmosferą i małym przytulnym lokalem, gdzie można usiąść, wypić dobrą kawe i porozmawiać.
  • thequietplaceproject.com/thequietplace- ja lubię wersję angielską, jednak na dole strony można ją zmienić na inny język (również polski!). Nic nie robienie. W tle miła dla ucha muzyka. Polecam.
  • thequietplaceproject.com/thedawnroom -  kontunuacja powyższego projektu.
Na mój jesienny humor najlepiej działa dobry film czy serial (kocham jesień za nowy sezon Chirurgów!), muzyka, wieczór we dwoje, nauka języków. Lubię się wyciszyć i zrobić coś dla siebie. Wiele osób to śmieszy, ale ja chcę aby wrzesień dobiegł końca - chcę wrócić na studia i nie mogę doczekać się ćwiczeń z psychologii! :)

Tymczasem gorąca herbata + Daniel Steel + ciepły koc czyli pełen relax...


8 komentarzy:

  1. Ja jesień lubię... Ale zawsze przyda się coś w zanadrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesienna depresja mi nie grozi (będąc dzieckiem urodzonym w listopadzie, uwielbiam tę porę roku), ale linki ciekawe. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja październik i listopad uwielbiam :) ale wrzesień? ciężko mi się przestawić.

      Usuń
  3. Ja też nie jestem osobą depresyjną, choć za jesienią nie przepadam :) Ale linki ciekawe i warte uwagi :) obserwuję :)
    http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja koooocham jesień :) Za ciepłą herbatę, książkę i laptopa :D Ale kocham też ciebie - za te linki do wyciszaczy - najbardziej kawiarenkowy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodała bym do tego jeszcze ciepłe swetry i skarpetki :P

      Usuń
  5. Bardzo mi miło, że o mnie wspomniałaś :)

    A premiera nowego odcinka Chirurgów już jutro ;D

    OdpowiedzUsuń