Przeczytane w 2019:
STYCZEŃ
1. "Nasze małżeństwo" - Tayari Jones
2. "Maresi" - Maria Turtschaninoff
3. "Komisarz" - Paulina Świst
4. "Podejrzany" - Paulina Świst
5. "Po tamtej stronie śmierć" - Maria Nurowska
6. "Miasteczko Worthy" - Marybeth Mayhew Whalen
LUTY
7. "8% z niczego" - Etgar Keret
8. "Jednostka" - Ninni Holmqvist
MARZEC
9. "Save me" - Mona Kasten
10. "Cymanowski młyn" - M. Witkiewicz, S. Darda
11. "Tęskniąc za Kissingerem" - Etgar Keret
12. "Tajemnice pielęgniarek. Prawda i uprzedzenia" - Marianna Fijewska
KWIECIEŃ
13. "Stokrotki w śniegu" - Richard Paul Evans
14. "Domy bezdomne" - Dorota Brauntsch
15. "Niebezpieczna gra" - Emilia Wituszyńska
16. "Save you" - Mona Kasten
17. "Mój mąż Żyd" - Sylwia Borowska
MAJ
18. "Zakochane Zakopane" - Agnieszka Krawczyk
19. "Łowca. Sprawa Trynkiewicza" - Ewa Żarska
CZERWIEC
20. "Tuskuland" - Krzysztof Daukszewicz
21. "Umierasz i cię nie ma" - Mariusz Ziomecki
22. "Save Us" - Mona Kasten
LIPIEC
23. "Powietrze, którym oddycha" - Brittainy C. Cherry
24. "Historia wilków" - Emily Fridlund
25. "Naondel" - Maria Turtschaninoff
26. "Z miłości? To współczuję. Opowieści z Omanu" - Agata Romaniuk
27. "O zmierzchu" - Therese Bohman
28. "Ogień, który ich spala" - Brittainy C. Cherry
29. "Love & Gelato" - Jenna Evans Welch
SIERPIEŃ
30. "A Very Large Expanse of Sea" - Tahereh Mafi
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz