sobota, 17 sierpnia 2013

Wyzwanie z listy!



Biorę udział w wyzwaniu na pokojksiazek.pl.



Porywam się oczywiście na POZIOM 4.

A to moja lista:

1. „Rzeka tajemnic” Dennis Lehane


2. „1Q84″ t. 1,2,3 Haruki Murakami


3. „Alienista” Carr Caleb


4. „Autopsja” Tess Gerritsen


5. „Bez pożegnania” Harlan Coben


6. „Cicha kuracja” Michael Palmer


7. „Cień wiatru” Carloz Ruiz Zafón


8. „Czas zabijania” John Grisham


9. „Wyspa skazańców” Dennis Lehane


10. „Ręka mistrza” Stephen King


11. „Burzliwe życia Amber St. Clare” t. 1 i 2, Kathleen Winsor



12. „Lodowaty grób” Charlaine Harris


13. „Na końcu tęczy” Cecelia Ahern


14. „Zaginiony symbol” Dan Brown


15. „Podręcznik wojownika światła” Paulo Coelho




Dla utrudnienia pozycje kilkuczęściowe policzyłam jako jedną :)

2 komentarze:

  1. Czas zabijania jest bardzo fajny! Rękę mistrza mam właśnie przed sobą, a Lodowy grób w ogóle nie przypadł mi do gustu;)
    Pozdrawiam
    MK Czytuje i MK Gotuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Za Rękę mistrza biorę się zaraz po skończeniu Roberts. Ale już mnie woła z półki :D

    OdpowiedzUsuń