sobota, 15 lutego 2014

Dziennik nimfomanki

Tytuł: Dziennik nimfomanki
Autor: Valerie Tasso
Wydawnictwo: Świat Książki
Rok wydania: 2006
Liczba stron: 270

"Dziennik nimfomanki", to historia Valerie Tasso, autorki, która w formie dziennika postanowiła przedstawić swoje 3 lata życia.
Nie jest to ani spowiedź, ani usprawiedliwanie stylu życia. To opowieść o poszukiwaniu miejsca na świecie, poszukiwaniu własnej kobiecości i miłości.
Valerie to Francuzka, która mieszka w Hiszpanii. Biegle włada językiem francuskim, angielskim, hiszpańskim. Pracowała w znanej firmie, z której zostaje zwolniona wskutek redukcji etatów. Ma jednak oszczędności, które pozwalają jej na dostatnie życie. Spotyka się z byłymi partnerami, smakuje przygodnego seksu z nowo poznanymi mężczyznami.
Poznaje Jamiego, z którym wiąże się na dłużej. Jamie każdy weekend spędza w Madrycie. Mówi Val, że widzi się tam z dziećmi. Jaki na prawdę jest powód jego wyjazdów?
Dalsze losy Val musicie poznać sami, jeśli nie chcecie spoilerów :D 
Lektura lekka i dość krótka. Okładka jednak porywa bardziej niż cała opowieść.
Nie jest to książka typowo erotyczna,
więc nie znajdziecie w niej opisów dzikiego seksu ;).
Jest to tylko historia Francuzki z dobrego domu, która lubi seks i nie ukrywa tego.

13 komentarzy:

  1. Czytałam tę książkę jakiś czas temu i trochę mnie rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie szczerze mówiąc też. Spodziewałam się, że będzie lepsza.

      Usuń
  2. To zdecydowanie nie dla mnie, ale bardzo ciekawy wpis :)

    Pozdrawiam i będę obserwować,
    W.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym się przekonać do tej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nie, nie - nie ciekawi mnie ta historia i życie erotyczne autorki. Wolę lektury wnoszące coś do mojego życia... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją od jakiegoś czasu w planach i jestem ciekawa, czy przypadnie mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie czasami lubię poczytać o seksie. A jej życie wygląda... intrygująco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli lubisz, to polecam też:
      http://lubimyczytac.pl/ksiazka/15419/dziewczyna-ktorej-jedno-w-glowie :)

      Usuń
  7. już wróciłam ze szpitala i powoli nadrabiam zaległości, to czytałam tę pozycję już dawno temu i pamiętam ją jako średnią;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiada się ciekawie :)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń