poniedziałek, 31 marca 2014

Pocztówki

Dziś wpis nietypowy :))
Robiąc porządki wyjęłam karton z moimi pocztówkami, mam ich - 102!! :) 

Poniżej przedstawię Wam moje ulubione, oraz dzisiejszą niespodziankę która czekała na mnie po powrocie z uczelni :)

POLSKA:



Gdańsk
bardzo lubię tutaj wracać. Kocham to miasto całym sercem. Mieszkałam w Gdańsku pół roku, epizod ze studiowaniem biologii :D Ale nie żałuję. Cudowne miasto, śmieszy mnie tylko czemu wszyscy się tam tak śpieszą? Mieszkając w Gd na prawdę się tego nie odczuwa!! :) 
Tatry
Jedyne góry w jakich byłam. Najbardziej w pamięci utkwiło mi wejście na Giewont- kolano bolało, upał, człowiek nie miał siły, ale kiedy stanął przy krzyżu! - ach ten widok! :)
Kraków
Chcę tutaj wrócić! W Krakowie jeden dzień. A to zdecydowanie za mało aby poznać uroki miasta.


Chojnice i Kaszuby
wspomnienie wakacji daaaawno temu. I Szymbarku (symulacja nalotu to najlepsze czego tam doświadczyłam)
Kołobrzeg
Mam tak blisko a zarazem tak daleko. Lubię to miasto, mimo to - mijamy się. Wolę ustronniejsze miejscowości :) 

 ŚWIAT



Calp
Wenecja
Egipt


Ukochana Francja <3
Paryż i Avignon

We Francji, Egipcie, Wenecji i Calpie nie miałam okazji być, ale są to moje małe marzenia. 
Kto wie, może kiedyś przyjdzie taki czas, że uda mi się je zrealizować :))

DZISIEJSZA NIESPODZIANKA:


Pocztówka z Tajlandii od Michała z www.zyciejestpiekne.eu
Dzięki Maju! :))
Taka radocha :D:D:D

11 komentarzy:

  1. A gdzie jakieś z Koszalina????!!!!??? :))
    Nie kojarzę cię z widzenia, zupełnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu! Wśród tych 102 nie mam ani jednej z Koszalina! Dopiero teraz sobie to uświadomiłam..

      Usuń
  2. Zapraszam do Krakowa na dłużej niż jeden dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo bym chciała! Póki co, nie ma możliwości :(

      Usuń
  3. Jak zbierasz pocztówki - a na pewno nie masz żadnej z Kalisza, to możemy coś zaradzić. Jeśli jesteś zainteresowana to podaj swoje namiary na: monweg@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie mam, nie mam.. Zbieram już jakiś czas, ale wiele miejsc jest nieodkrytych.. :)
      Już podsyłam maila :)

      Usuń
  4. świetnie - ja swoich nie liczę, ale zbieram z każdych wyjazdów i te co otrzymuje! a wynik imponujący!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam cały karton pocztówek w spadku po babci, nawet nie wiem ile ich mam. Masz pocztówkę z Gdańska, a gdzie Gdynia?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a z Gdyni to mam zdjęć trochę, pocztówki chyba nie :) Ale uwielbiam Gdynie całym serduchem! :))

      Usuń
  6. Świetna kolekcja. Ja kiedyś też zbierałam pocztówki, ale zaginęły podczas przeprowadzek:)

    OdpowiedzUsuń