poniedziałek, 2 marca 2015

Szalone nożyczki - Bałtycki Teatr Dramatyczny

Luty minął niesamowicie szybko. Na szczęście u mnie zaowocował w kilka książek i spektakl teatralny.

Szalone nożyczki to komedia kryminalna, której akcja rozgrywa się w zakładzie fryzjerskim Antoniego Kędziorka. Salon znajduje się w starej kamienicy, a nad nim mieszka mistrzyni fortepianu - Izabela Czerny. Ściślej mówiąc - mieszkała. Bo zostaje zamordowana. Podejrzanymi są klienci i pracownicy zakładu fryzjerskiego.

Szalone nożyczki, to przedstawienie pełne humoru i niedopowiedzeń. Moje serce skradło jednak włączenie publiczności w akcję rozgrywaną na scenie. Profesjonalny śledczy, z pomocą widzów próbuje rozwiązać zagadkę tajemniczego morderstwa Izabeli Czerny. Dreszczyku emocji dodawały również nawiązania do miejscowości, w której się znajdujemy, akcja rozgrywała się w naszym mieście. :)

Autorem przedstawienia jest Paul Portner i z tego co się orientuję, jest ono wystawiane w wielu miastach w Polsce.

W Koszalinie realizacją przedstawienia zajął się Bałtycki Teatr Dramatyczny.
Reżyseria: Andrzej Chichłowski
Obsada: Żanetta Gruszczyńska-Ogonowska, Małgorzata Wiercioch, Artur Paczesny, Marcin Borchardt, Wojciech Rogowski, Jacek Zdrojewski
Scenografia: Tadeusz Smolicki
Opracowanie muzyczne: Adrian Adamowicz
Kostiumy: Tadeusz Smolicki


7 komentarzy:

  1. Mam wrażenie jakbym gdzieś już o "Szalonych nożyczkach" słyszała. Brzmi ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O "Szalonych nożyczkach" słyszałam już kilka lat temu, ale sama nie miałam okazji ich obejrzeć. Obiło mi się o uszy, że całkiem sympatyczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalone nożyczki - świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedzialam, ze Ciebie tutaj znajde :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedzialam, ze Ciebie tutaj znajde :*

    OdpowiedzUsuń