niedziela, 3 stycznia 2016

2016


Witam Was w 2016 Roku! 

Mam nadzieję, że macie już plany czytelnicze na te 366 dni :) 

Na początek małe podsumowanie mojego 2015 roku. Muszę przyznać, że zaskoczyłam sama siebie tym, że udało mi się ukończyć #52bookchallengepl
W liczbach prezentuje się to następująco:



Co prawda na przestrzeni całego roku daje to jedynie 50 stron dziennie, więc wynik nie jest powalający, ale i tak jestem zadowolona że udało mi się wyzwanie wykonać na 102%, biorąc pod uwagę jak zakręcony był ten rok. 
W międzyczasie zdążyłam ukończyć studia licencjackie, obronić się na 6, dostać na magisterkę i zdobyć stypendium naukowe, więc mam z czego się cieszyć :D 

PLANY NA 2016 ROK

W 2016 roku postanowiłam wziąć udział w dwóch wyzwaniach czytelniczych: 

Goodreads 2016 Reading Challenge


#WIELKOBUKOWEWYZWANIE2016


W Nowym Roku życzę Wam sukcesów w życiu, szczęścia i wielu pięknych lektur! :)

- Karolina Brzezińska

9 komentarzy:

  1. Ja biorę udział w wielkobukowymwyzwaniu, powodzenia :)
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam wcześniej wyzwania u Olgi :O W tym wypadku podmieniam Czytelnicze wyzwanie 2016 na WIELKOBUKOWE WYZWANIE 2016 :) Powodzenia! :)

      Usuń
  2. Życzę powodzenia w realizacji wszystkich planów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne statystyki! Gdyby Goodreads miał polską wersję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na prawdę intuicyjny, więc nawet jak się nie zna języka za dobrze, to łatwo się nauczyć obsługi :) No i jest w nim coraz więcej polskich książek.

      Usuń
  4. Gratuluję wyniku i życzę powodzenia w realizacji wyzwań na 2016. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wyniku i życzę wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

      Usuń