poniedziałek, 18 listopada 2013

Mały przestój.


Mały przestój, mało czasu na czytanie książek. 
A książek coraz więcej. 
Odwiedziłam ostatnio bibliotekę, prosząc o jedną książkę.
Bibliotekarka popatrzyła na mnie jak na wariata pytając:
"Jedną?! A co to się porobiło?!" :D
Tym sposobem wyszłam z kolejnymi 5 książkami, nie wiem od której zacząć :D

Już jutro wracam na stancję i biorę się za czytanie. 



Ja swój tydzień planuję zacząć od dobrej książki!
A jakie wy macie plany?

Miłego tygodnia! :)

6 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, też uwielbiam lubimy czytać :)) Można się nieźle pośmiać. Miłej lektury a obrazek z książką i herbatką jest bardzo nastrojowy, wspaniale...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie LC a wącham książki - pomieszawszy mi się ;)))

      Usuń
    2. Na te jesienne wieczory herbata + książka to niezastąpiona para jak dla mnie :)

      Usuń
  2. zdecydowanie tydzień powinien się zacząć od dobrej książki;) Ja zaczynam swój od Czas Żniw;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same dobre opinie o tej książce słyszałam ostatnio! :) Czekam na Twoją :)

      Usuń
  3. A to ja czytam sporo, ale nie mam jakoś motywacji, żeby przysiąść nad recenzjami...

    OdpowiedzUsuń